Rape me

Snälla.


Idag har jag skaffat ett gymkort. Jag ska bli skinny bitch 7000. Nu är jag FB, dvs fattig bitch. Sen ska jag återuppta diverse ätstörningar och sen är jag nöjd.
Imorn ska jag träffa min svärmor och ge henne min jag-är-din-svärmorsdröm-FATTA-DET-present. Det ska bli kul. Jag ska vara vuxen och jag ska äta lunch och prata om kvinnosaker oss kvinnor emellan. Innan dess ska jag träna med ovanstående kort. Efter det ska jag va duktig och träffa min mormor och bli uppdaterat av en veckas skvaller från 128 regionen. Det ska bli kul. Sen ska jag vara amitiös och jobba på mitt kära jobb. Efter det ska jag vara PB hela natten. Packad bitch.

Hoppas jag träffar blondinbella. Jag ska ge henne mina hemskickade reklamblad från ung vänster. Det tror jag hon uppskattar.

/F

Kommentarer
Postat av: Tjårrreeee fjåååårrrre

viva blondinbella och moderata ung´doms förbundet...

2007-11-18 @ 00:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0