Övernattning hos kajaken!

FY fan va kallt!
En galen natt hos kajaken och nu är jag på väg hem. Efter att ha retat honom till max vände jag mig om och sommnade. Han ska inte få det så lätt!
Fan va hett det var! Kan inte förstå  vad jag ser i honom men efter i kväll förstår jag  HET, HET, HET!!!!!!!!!!

image89

Smygandes på väg ut ur hans rum  hittar jag hans identiska bror på soffan, skit söt ;) Ibadrummet träffar jag hans mamma. Tack gud att vi setts förut. Hon visade mig vägen ut, och avslutade med
- Vi ses!
Nja tror inte det. Jag har ju i och för sig  några dagar på mig innan jag drar och sen dar han.Han hör kanske av sig eller så är han sur för att jag var så svår.

Hur som helst ringde och smsade vasa mig i går. Sa att jag hade sällskap och hoppas på att kanske synas i kväll, beror ju på om man pratar med kajaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0