No money, no funny

Mitt ena kort avmagnetiserades för två veckor sen. Nu har även mitt andra kort med alla pengar på avmagnetiserats. KUL! När ska jag hinna till en bank? Dom stänger tre för i helvette, jag är fast på jobbet till fem.
Det tar en vecka innan man får ett nytt kort! Å Sushi ska ha cash. Mm.. får se hur man löser det här lilla problemet.

Det resulterar i en kväll utan pengar. Ludra som aldrig förr är grejen. Det ryktas om hockeykillar ikväll? Iofs så är fotbollskillar mina killar, inte hockey.. men det låter nice gånger 7000. Dom har väl rätt stora arslen, dom där hockeydudesen. Stora arslen är det osexigaste som finns. Killar ska inte ha rumpor. Dom ska vara så små att dom får plats i ett par stuprörs jeans. Jag älskar killar med stuprör.

Äh ska försöka bli lite hot nu. Pussåkram sig /Tjååre.

image90
 Inte så het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0