Nattklubbar?!

Har tröttnat totalt på de vanliga. Jag vill gå nånstans där man vet att man aaalltid har askul!

Vart går man?

Jag vet att jag iaf aldrig kommer sätta min fot på Laroy igen. Den klubben suger. Dålig musik, dåliga dansgolv och småbarn överallt! Dessutom håller de väl på att bygga om där? Trappan är ju typ gjort på enbart plywood skivor! Totalt oglamouröst, man vill ju iaf låtsas att  man är på ett fräsht, stekigt ställe!

Min mission blir att hitta ett ställe dit man alltid går och grundar kvällen. Jag tänker inte ens nämna vart vi går nu. Förut gick vi flickor alltid till Cafét. Sen blev det ändring på det och ärligt talat så kan jag längta tillbaka ibland. Även fast jag vet exakt vad som väntar och jag blir lika påmind varje gång jag går dit. Huh.


På fredag eller lördag ska vi ha Girls Night Deluxe, vilket innebär att vi ska dricka bubbel och käka snittar lyssnandes till min nya "GirlsNightOut" spellista! Sedan kan letandet efter nya grund-haket starta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0