NÄRA DÖDEN!

I förrgår hade jag min nära-döden-upplevelse-#2. Allt började med att morsan skrämde upp mig med att jag hade lungimflammation.
Jag har aldrig haft lunginflammation och börjar bli smått nervös av att inse att jag har hostat i sammanlagt 4,4 veckor! AAAAAAAAAAAH! Psykbryt. Jag ska dö - tänkte jag och ringde gråtande till Han med stort H i the fucking states. Där va klockan bara barnet och han hajjade inte riktigt allvaret i situationen. Jag hann heller inte förklara den för pengarna tog slut så samtalet bröts! Jag och morsan skrek på varandra i typ en halvtimme. Allt slutade med att jag sov i hennes säng MED henne. :)

Nu äter jag penicilin, eftersom jag tydligen har flugit för mkt flygplan och blivit syyyk. Stekarsjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0