MmMMAAAAAT

Once again. Jag tål inte mittcentrerade texter. SUSHI i beg u.


Iaf, idag har jag präckt gym-oskulden och TRÄNAT! Jag e fucking bäst. Det roligaste var när nåra dudes smällde upp dörren till killarnas omklädningsdörr precis när jag passerade. Där inne fanns den svartaste, muskligaste, blankaste mannen jag sett i hela mitt liv. Han kan jämföras med Calvisn Kleins nya kalsonmodell tror jag. Synen var oskön och ville inte försvinna. Jag höjde en nivå på stepmaskinen.

image133
Hello, ziz iz my favorize poze. Yoou like?

Ikväll ere ze-originale-crew-girlsnight plus en bäbis. Jag ska keka tacos å bli feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Det kan jag bli, med tanke på att jag ska gyma bort all ändåååååååååååååååååååååå.


FFFF

Kommentarer
Postat av: Shårre

Fan vilken mardröm att vakna upp breve en sån där bjässe. svart stock i röva, nej tack

2007-11-22 @ 22:07:51
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0