Klättermus och måsen!

Gårdagen som skulle bli lugn spårade! Från att bara ta ett glas vin röjde jag sedan dans golvet med shorre, apmannen och  klättermusen!!!!!!! Han är så jävla snygg dock 1½ huvud kortare än mig!
Ingen måsen för mig men kanske för shorre!!!!

Ska fixa mig och ta en kaffe i skrapan med Mrs C (den vackra, underbara, fantastiska!!) ;) Sen bär det av och förbereda inför festen!
tjohhohohooh!!!!!!

FREKKK krya på dig din sjukling... jävla hyppokondriker! du är säkert inte sjuk på riktigt ;) Bit ihop din jävel och på med öronen!

SHORRE RING MIG! vill ha detaljer från natten (då hon lånade mitt rafssett för att överraska apmannen!) Hon lär sig av den bästa :D

Kommentarer
Postat av: F

svin

2007-11-03 @ 18:13:40
Postat av: Shårre

Måsen börjar bli en legend som bör prövas på!

2007-11-03 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0