Inga dryga slynor här inte!

Ser inte lika risig ut som jag är! Den här helgen har jag sammanlagt sovit 7 timmar :S
Har haft en sån toppen helg. Mitt SBgäng fick jag klara mig utan i går

(tack vare nya otrevliga vakter, som inte låter mig dra in fler folk som landat efter mig GRRRRRRRRRRR!!!!!!!)

Min påfågel stil går hem. Jag röjer uta på havet bland alla möjliga sortes båtar. Och alla vill dom att jag ska ro i land med just dom! Men denna flicka är kräsen, jag kör, seglar,  eller ror inte vilka båtar som helst.
Blev annaluserad av en man på krogen i går som beskrev mig på följande sett:

Du syns, är i centrum, alla ser dig och du älskar det!
Men var försiktig så att du inte tar för dig för mycket och blir en dryg bitch!

Lyssna på hans ord flickor och pojkar som läser. Tar man för sig för mycket, glassar med all uppmärksamhet man får kommer man till slut tro sig vara bättre än någon annan, och det är OSKÖNT!
Här hittar ni inga otrevliga snyltande, självälskande bimbos.
Dessa flickor står på egna ben! Vi rockar med och utan båtar!

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0