Im all alone

Hej. Vart är Sushi? Vart är Shårre? Förhoppningsvis jobbar dom. Förhoppningsvis LEVER dom. Har inte hört ett ljud sen igårkväll när vi var ute. Jag, pussyn, drog tidigare. Dom va kvar med utbölingtrion som vi släpade på. Vad hände sen? Jag förnimmer att Shårre träffade nån intressant typ. Jag förnimmer att Sushi var väldigt nära pygméutbölingen med tattoos å uttöjda öron. Men det är som sagt bara förnimmelser. Åkte alla hem tillsammans? Kom Shårre upp i tid till sitt tidighetsjobb? Man vet inte. Jag har smsat och inte fått svar. Jag börjar bli orolig.

BTW så har nån av er djävular smittat mig med mens. Jag har inte haft mens på typ 3 månader. NU har jag det, vilket inte borde vara möjligt. WHY? Vem har mens och umgås med mig så jag smittas? Förrädare.

image153
Ps. Min man har lagt upp GnR  "I used to love her" låten på facen. Vafan e felet i hans hjärna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0