HÖST DEPP GÅNGER 7000

Oh dear. Frekk, du har legat i. Jag har inte kollat bloggen sen i söndags tror jag.. Är helt sjukt inne i mörkret typ, en sån där höst vecka när man är trött på allt å känner sig jätte tjock å allt e helt menlöst. Så har jag känt mig hela veckan. Dessutom är jag fången hemma hos min pappa där man har noll privacy å sover brevid min lille syrra som retar gallfeber på mig. Hon tar ALLT. Jag köpte en ny parfym för två veckor sen. HALVA FLASKAN HAR RYKT. Jag överdriver inte. Hon använder mitt smink. Mina kläder. MINA FUCKING UNDERKLÄDER. Mina skor, jackor. Allt.

Så jag är nästan hundra på att det är dags att flytta hemifrån på riktigt nu. Om jag får får jobba kvar på jobbet så gör jag det inom en.

Jag saknar Apan. Strange men sant. ÅHH min apa.

Jag lovar att tagga till innan lördag, ADJÖ // Tjårre

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

Jaa. Jag håller med. Om allt man vill ju flyttaaaaaaa

2007-11-07 @ 23:44:53
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Anonym

men för fucking femtioelfte gången du tar min saker lika mycket förihelvete!!!!

2007-11-09 @ 17:55:11
Postat av: Anonym

vilka skor? och parfymen gör mig illamående så nej.

2007-11-09 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0