Heta byggarbetare!!!

Vaknade av en jävla massa hammrande och dunkande, för i helvette jag hade glömmt att det skulle komma byggarbetare i dag kl 7 på morgonen.
Hade sagt åt dom att ta mitt rum sist så jag fick sova(min enda lediga sovmorgon denna vecka!)
image138image139
Det knackar på mitt sovrum och skit förbannad öppnar jag.
I min randíga flanellpyamas som är halft uppknäppt med världens jävla finne på bröstet (ni vet en sån här jävel som inte går och klämma och som gör skit ont!!!!) står jag som ett mähä och framför mig står en fit tatuerad  byggarbetare som ber jätte mycket om ursäkt att han kommer så tidigt!
AAAAAAAAAAAAAAa INGEN FARA ! NÅGON SOM VILL HA KAFFE???????
 Haha satter och minglar med två byggarbetare och bjuder på kaffe, bättre start på morgonen kan det inte bli !!!!
aaaaaa nu kommer dom!!!
Nu ska jag åter till mina byggarbetare !!!!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Sov i babydoll för fan!

2007-11-21 @ 14:43:25
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0