Good bye my lover

Nu har jag tagit farväl av Apan. (han ska back-packa i tre månader). Han hade rakat sig lite igår! för miiiin skull. Vi ska köra doggy till Who Let the dogs out? när han kommer hem. Han är ett svin men innerst inne är han en fin pojk, dom sidorna har jag sett lite av nu. Jag kanske ska göra som Charlotte i S&TC och konvertera å bli judepack så vi kan gifta oss. SHIT THE SAME, nu går vi vidare.

Mr J har börjat ringa mig igen, han ringde tre gånger igår. Jag har ingen lust att påbörja nåt med honom igen, han är väck i skallen.

Dags att börja förvandla sig själv till en leopard, mjaaaooooowwww! Stackars min Freekk! Krya på sig



image76


Yeah

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

;(

2007-11-03 @ 21:42:38
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0