Frekk!

Vi kommer alltid att finnas där för dig !
 Jag tycker du  defernitivt ska dra till turkland! Och om du  väljer att dra till USA sen förstår jag dig!
Flicka lilla riktig kärlek är svår att hitta, det mesta är på lek. Det är fan inte kul attt åka hem själv, sova själv, inte ha någonatt att hålla om! jag sittar här kl halv 6  och önskar att mitt knarkande förhållande hade kunnat fungera.
 Jag önskar att han kunde vara mannen för mig, den mannen som kunde ge mig allt!! 
image77

Men ha i åtanke att ni kommer aldrig attt fungera om ni inte kan vara i från varandra ett tag, att allt handlar om att ni  måste agera nu, då kommer det i allafall aldrig  att hålla!
Ingen ut av er ska behöva offra någonting!
Ingen ut av er ska behöva känna oroför att ni kan missa någontign eller något, känner du/ ni säkra på er sak
go for it.. Miss frekkk fan RIKTIG kärlek kommer för få gånger i livet!
Fan va lacka jag kommer vara på mig själv i morgonbitti men va fan  gumman så är det
Jag säger som det är; fast jag vet att du kan få för dig att flytta i från oss, i alla falla vara på annan ort om vi drar med med mrs C. Men det okej för vi kommer alltid att finnas där för dig!!!!!!!!!!!!!!!!
GO FOR IT GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag önskade att jag hade haft det som ni har det! RIKTIG KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0