:D

Hey Görls. Min apa har skrivit en gulligt mess till mig på Fejan! Jag e glad. Jag vill att han ska komma hem så man kan få pippa bra igen, det här suger. J är skit. Jag vill ha apa.

Bygg dudesen var väldans trevliga, så dock lite ovårdade ut? Eller.? För mycket piercingar och tattoos för mig. Men Sushi´s byggrabb är HOOT! Lite lik Snygg-Erik, som jag för övrigt var tänd på hela förra hösten. Så Sushi. Fixa honom, hämta honom, frälsa honom.

Jag skiter i tjejkvällen ska till min papi chulo som tjurar över att jag aldrig kommer dit.Party partey imorrn då!

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

OJ OJ!! Vad skrev han??? ikväll ska vi uuuuuut! :D

2007-11-28 @ 10:17:49
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0