Till er tjejer som jag seglat i hamn!

Till alla som jag tagit ett gärn med, och kommer ta. Till mina vänner och ovänner. Till er tjejer som jag seglat i hamn, och till er som gett mig fingret. Till Arnold, Sylvester och dolph. Till d kämpande i mellanöstern (nippes).
Till jesus å allt annat löst folk vill jag önska en riktig GOD JUL!

image216
Hur passande är det inte att min namned VASASKEPPET väljer att beskriva sina erövningar som;
 SEGLAT I HAMN!!!!!!

AAA LIVET ÄR SÅ JÄVLA KOMISKT!
Fick meddelandet efter Kalle Anka och undrade vem fan det här var. Har inte brytt mig om att spara hans nr på min nya mobil. Ringde upp för att se vem det var, pinsamt haha samtalet gick till ungefär så här!

Vasa svarar: hej!
Sushi: hej, vem är det här?
Vasa: det är xxxxx!!!
Sushi: aha hej det här är xxxxxx! Jag fick ditt meddelande men kännde inte igen nr, jag har bytt mobil och inte fått med mig alla nr.
(ööööö obvious that  i did not save your number, infackt my plans was to never call you again)
Vasa:
aa hej hej
Sushi: men du får ha en god jul och en trevlig kväll. Du kanske ska ut i mellan dagarna,
Vasa: det är inte omöjligt
Sushi: ja med då kanske vi hörs...
Vasa: ja det kanske vi gör... he he...
Sushi: God jul!
Vasa; God jul!

Vet inte varför jag avslutatde med hela mellandagarna flörtet, har nog ingen större lust att träffa honom, då de senaste gångerna varit en besvikelse.
Och sista kom jag dit lite för tankad, sen dess har vi inte hörts.
Humm vart ska detta leda... var ju lite roligt att han skickade ett så passande sms, har han förstått, vet han om sitt smeknamn..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0