THAI-FREKK

Nyss blev jag och min man (som har dragit till sin mami) väckta av min hemska mobilsignal. Jag svarade inte men ringde upp det konstiga numret (JAG HAR LADDAT PÅ LUREN) Jag kom till typ "kinesens wok och deli" och dom ville ha mig på arbetsintervju. Klart som korvspat att jag ska dit. 14.10 blire å det ligger "typ bakom NK". Hur FAN ska man hitta? Men men, poängen i det hela är att OM jag ska jobba på kinesens wok och deli så kommer ni helt lagligt kunna kalla mig för nått i stil med kinesen, japsaren, thaien eller dyl. Feel free 2 harrash meeee. Det blir lite goes around comes around.

Efter det är äventyret ska jag kanske träffa MRSC som ska köpa julklappar åt Serben. Jag kanske hittar några jag med. Min syster har ju gett mig en vänlig men bestämd LISTA över vad hon vill ha av mig i julklapp. Listan består av saker som Jeans, "några tröjor", "ett sånt där bra rouge som jag fick när jag fyllde 25" samt annat smink. Man bah vaaaa? HAR JAG MISSAT NÅTT ELLER ÄR DU STORESYSTER OCH SKA SKÄMMA BORT MIG? 

Kommentarer
Postat av: Shårre

men då kan du langa hem wok käk varje dag! vilken dröm va??

2007-12-18 @ 19:27:11
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0