SVAR PÅ TAL ANG NYYÅÅR

Jo alltså va! Det är idag som det ska planeras litegrann!

Efter att ha insett att min nya Rihanna umbrella ella ella ella klänning (ett fodral med blixtlås) var FÖRSTOOR så va avstyrningen ett faktum. Stureavstyrningen va. Jag e sliten efter att ha supit i snart en hel jävla vecka (jag och min man dricker allt som oftast rött till maten) och nu äre segomode. Söderbröder glöder däremot. Min man å hans sötnos till vän ska förmodligen till söder eftersom deras Kryssningsplan sjönk (haha) å nu tänker jag slå ett par flugor i samma å typ liksom PLANERA NYÅÅÅÅR?? NÅGON?? på söder alltså. Med männen.

Imorn ska man antingen byta kläning till den strl jag först provade men som stympade mina ack så stora tuttisar till obefintlighet. SEN ska jag röja hela jävla helgen

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0