sushi kan :D

Jag är så himmla duktigt :)

Flickorna som känner mig vet att jag har inga kunskaper innom mat! Jag är en mästare på att baka men att laga mat... nej nej helt fel!
 tacka vet jg sushi :D serverat och klart!

Idag har jag stått vid spisen och lagat den kända thai soppan Tom Yam Goong! och den blev skit god!
Bjöd mamma på lite och hon såg helt chockad ut när hon tog en sked. Hon sa att den var underbar :D Jag är faktisk ganska stolt :)

image158

Tänkte att jag skulle bjuda in till en asien kväll snart. Bjuda på massa olika asiatiska mat rätter bland annat men fantastiska soppa.
kram på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: frekka

jag kommer om det finns vårullar ;)

2007-12-03 @ 21:49:57
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0