sushi is in a deperest!

Idag har varit en sån jävlaig dag. Har hållt på att börja gråta flera gånger idag :(
Jag älskar julen, men det här blir första julen då min älskade och jag inte är med varandra.
Vi har spenderat de senaste 4 jularna tillsammans med bådas familjer, men inte i år.  Jag ska någon gång sammanfatta mina senaste 4 år med världens bästa. Men det är på tok för heligt för att skriva på några rader.

Jag köpte en julskiva idag för hela 200 kr idag. Tänkte muntra upp mig själv och göra julen till inte allt för deppig!  Sitter och ler när rudoft strömmar ut från högtalarna!

image160

Älskade hoppas du gör något bra av ditt liv, som senare kanske kan inkludera mig igen :)
Och ta hand om er över jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0