Stickning & fönsterglasögon

Jag har och frekk har varit istan hela dagen och jag har spenderat upp alla min apengar jag fick av iranska chef. Jag har bara köpt saker till mig själv:D för det är jag värld.

Det blev följande:  Klänning till nyår
                                  skyhöga skor till nyår
                                  pyjamas dress
                                  stekig skidjacka

På vägen hem noterade jag 2 tjejer i samma (8) i tunnelbannan som satt och stickade. Båda var alternativa med glasögon med förster glas, mormors gamla väska och koffta en basker på huvudet. Vad är det som händer i världen, denna pinsamma trend sprider sig som pesten. Sen plus på modet så har dom tagit till hela mormor livsstilen, sticka på tunnelbannan?????????

 

INDIEROCKARNA STICKAR!!!
image179



Jag bojkottar stickning och dom där storra glasögonen som alla har.
Här följer bilder tagna från stureplan.se ALLA har såna brillor. Det är en smak sak men jag gillar dom inte !

image172image173image174image175image176.  image178    image177

Kommentarer
Postat av: frekka

Vem fan vill LÅTSAS ha dålig syn?? Idioter

2007-12-13 @ 23:43:07
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Anonym

frekka.
Man låtsas inte att man har dålig syn. Man har glasögon för det är snyggt, och ett par friska ögon kan ta skada av att köpa glasögon med styrka.
Varför vill folk LÅTSAS att dom är långt hår?, Varför vill folk låtsas att dom är bruna? Jaa, och så vidare...............

2008-03-04 @ 17:18:57
URL: http://undo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0