sjuk med tränings parranoja!!!!!

Jag får ett psyk bryt av att vara hemma och sjuk! Har åkt på en ny mildare typ av KISSING DISEASE!

http://sb7000.blogg.se/2007/october/kissing-disease.html

sitter hemma framför datorn och tv:n och gör ingenting. Från måndags kväll  låg jag i sängen till kl 4 på TISDAGEN!!! Det springer i benen på mig jag vill träna.
Missade våran tjej kväll i går där vi sb7000 skulle vara tvungna och försvara oss och våran fucking livs stil ;) mot bitter teamet!
Lämmnade frekk att deala med det själv..
förlåt frekk!
Imorgon är det planer hos vår nya medlem, vår nörd :) mat och lite utbytta tjänster ska göra kvällen perfekt.
Peppar peppar att jag mår bättre då. Lika så hoppas jag att jag ska kunna jobba i morgon. Jag skulle vilja hinna med städning och THE JOBB men är inte säker att jag pallar med städning. Men fan jag behöver pengarna:S

You hear from me later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0