Shårre

Hej Mina Troll! Nu börjar jag bli människa igen! Jag har ju som sagt var förvandlats till en zombie på sista tiden. Blev bortrövad till Hofors över helgen. Nu är jag rastlös som aldrig förr.
En vecka kvar till jul, två till nyår. NYÅR. Vad händer liksom? Jag önskar att en vänlig själ ger oss ledigt från diverse jobb och pröjsar en resa med all inclusive till nåt varmt, stekigt ställer (dock inte Thailand. Man vill bort från Sverige och svennebananer).

Imorrn lovar jag att följa med på promenad/tjejkväll, whatever, om något sånt är inplanerat. För jag saknar er! Och jag är jävligt nyfiken på hur det är med Frekk's man, och allt annat som säkert hänt medan jag har haft halva benet i graven.

Puss å kramski

Kommentarer
Postat av: miss

YES SHES BACK!!!!!!!!!

2007-12-17 @ 22:51:03
URL: http://sb7000.blogg.se
Postat av: frekka

Ja alltså! man vet inte om det är nått despgrejjs ikväll. man kanske BAANGAR om man inte vill "suga ut snoret" på kiden. bläääääääääääääää

2007-12-18 @ 12:39:13
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0