Rise up

Älskar min nya mobil.
Vi har precis börjat komma överrens det tog ett tag men nu förstår jag mig på den. Sitter på morgon kvisten med mobilen framför frukosten och spelar Yves Rock-rise up! en bra start på dagen :D
Är kluven hur jag vill spendera fredags kvällen, Utgång? Om Shårre inte är för trött skulle det vara skit kul. Hon var kvar på jobbet till halv 11 i går hade något form av julfirande??? stakarn har ju typ bara sovit 5 timmar och den damen behöver sina timmar!
Men hon brukar aldrig banga :) 
I morgon blir nämligen en lugn kväll, för på söndag ska jag inleda min stekiga skidvinter! Jag ska ut i i backarna för första gången den här sesången!!!
Vi ska ha roedtripp till Romme, startar kl 7 från stockholm, den stekiga skiddressen hänger så fint i mitt rum och väntar ;)


image159


Nej nu ska man göra sig vacker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0