Rå sushi!

Sushis uppstyrda kväll  gick åt helvette! Strax efter samtalet med frekk då det gjordes klart att det inte skulle bli någon uppstyrd utgång..
Ringde min trognaste kund-dolce vita och behövde min hjälp. Efter att ha styrt upp en dag då jag ska rädda henne så började jag beklaga mig över att jag sitter hemma när det var en uppstyrd utgång planerad!
Dolce vita som vet hur man festar TOP NOTCH!!!!!!!! har lovat mig en stekig kväll runt hela stureplan med champang, heta män och fest till soluppgång! Känner mig redan bättre!

Nyårsafton planeras fortfarande och nu har fröknarna hose wife krismöte på söder med respektive män om hur vi ska gå tillväga på denna stora dag..........i morgon ska väl mer vara planerat!

Kommentarer
Postat av: Maja

är sushi verkligen gott?

2007-12-27 @ 21:14:16
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0