ONT DET GÖR ONT MEN DET GÅR (OCH GÅR...)

Min man är på väg ut på vilda äventyr och här har han lämnat mig Frekk- the desperate housewife åt mitt öde. Inte för att det går någon nöd på mig då jag å Sushi precis bestämt oss för att ikväll blire Sturecompaniet med våra nyinköpta klänningar!!

Från det ena till det andra. Min vänstra del av min fidi är mörbultat efter en heeel jävla natts sexorgier. Mjaah det är nog tur att vi inte ska ses på ett dygn nu (!!!) Jag ska typ träna, festa å va flickig för mig själv! Inga jävla karlar som gör mig pissed och nedstämt! Men FAN va ont det gör. det syns dock inte fast jag lovar jag känner det. Mörbultad punani va!

image223
Sliced punani in your FACE!


Ajöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0