mmmm baksmälla mmmm

Igår satt mitt studentarbetslag och hade julmys. Vi hade saffransbullar, pepparkakor, sushi (?), Blossa vinglögg, öl och vin.. Så makalöst bra vare.. Full var man!

Sedan vaknar man denna morgon, trött som fan och lite sådär halv bakis.. Iväg på en basgruppsträff kl 8.. Fy helvete vad jag ville ligga kvar med min karl i sängen. Men jag klarade det!! Wiho
Sedan hem och soooova innan frekk och sushi skulle följa med mig hem..

Viktigt att meddela är att jag äger på Mario kart!, klart bevisat idag!!!

Varför är min karl fast på sitt jobb för att larmet krånglar? Varför är han inte här och tar hand om mig? Jag är sån som behöver kramas på! Mjauu

Jag vill ha jul, jag älskar jul! Alla mysiga stjärnor och ljusstakar, tomtar och saffransbullar!!

I love my punanis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0