Mini snoppar & cp pojkvänner!

Är lagom sliten efter igår då jag var ute med byggare Bob och co, det blev lite mysigt efteråt, dock inget allt för mysig bara lite kyssar.......
Jag kommer inte att träffa honom igen då jag på köpet av dena mysiga stund fick redan på eller  snarar kände att mannen inte har någon kuk.
Nej där fans ingenting, visade frekk en prinskorv liknande korv på hötorgshallen som jag trodde var något i likt av vad dennna pojke hade inann för byxorna. STACKARN!  suckar både jag och frekk.

Jag är en väldigt kräsen kvinna och det krävs mycket till innan jag ger mig hän eller inleder ett förhållande med någon. Allt ska vara perfekt, och det var min man, förutom att han knapra,sniffa, rökte och åt förmycket av det goda.

image181image182


Apropå pojkvänner så måste vi göra något åt Mrs C sitvation, i morgon är det möte, SB 7000 möte! OBLIGATORISK NÄRVARO (SHÅRRE) ingen jävla landet!
Ritning på vårt SB7000 MANSION som jag klippt ut på jobbet !

image180

Underbara Mrs C! Det är så tråkigt att se dig såhär, du är en glad och posetiv människa som har så mycket att ge och jag tycker personligen att du ska ägna din tid åt någon annan eller dig själv.
Som varande tjejkompis säger om vänninans dåliga förhållande med skit stöveln.........

DU ÄR VÄRLD NÅGONTING BÄTTRE! HAN ÄR INTE VÄRLD DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: frekka

Jag tänker inte bo i en skokartong Sushi. Im so sorry. Jag ska nog fixa till SBmansion ;D

2007-12-13 @ 21:08:04
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0