Min tragiska lilla historia!

Efter 4 års stormigt förhållande, med nära döden upplevelser i den tyngre kriminalitetens värld, tog det slut.
Jag var den bästa, den som alltid ställde upp, som alltid fanns där och den som förstod.

När vi träffades var vi sköra två små 15 åringar som lovade vararndra att alltid vara tillsammans.
Efter förlovning och 2 års förhållande höll jag på 2 gånger att förlora honom till gatuvåldet, men det överlevde han med fler ärr innombords än vad som syns på hans kropp. Han gick ner sig själv och blev tyngre och tyngre, och till slut orkade jag inte kämpa mer och det tog slut.
image218

För hans del blev ingeting bättre snarar tvärt om.
Jag har bara mig själv att tänka på, nu är det slut jag behöver inte ta hand om honom längre. Jag är inte längre en del i alla problem, jag är fri!
Eller är jag....
För även om det är slut så kan jag inte sluta bry mig.
Jag kan inte  bortse att hans livssätt kommer att bli hans död... Det spelar ingen roll att vi inte är i ihop längre jag bryr mig precis lika mycket.
Men jag kan fortfarande inte göra någonting åt det, det ligger hos någon profisionell, och hos honom.

Vi träffades i går och gick på bio. Sen följde han med mitt Sb gäng ut på stureplan. Det var sjuk mysigt när vi i natt låg och höll om varandra, allt var så bekant så underbart och så självklart.
Men vi vet att det inte går.
När man är i en depprision och har så tunga problem som han har så kan man inte tahand om någon annan, man kan inte ens ta hand om sig själv.
Jag har försummat mig sälv och satt honom i första hand i 2 år, och alltid varit den som förstod. Men har kommit till insikt att det inte fungerar längre. Vi vill båda att det ska fungera, men man måste vara realistisk.

När vårt förhållande är snarlikt Frekk och hennes mans förhållande då kan det fungera.
Jag är värld och behöver någon som kan få mig att må bra.
Kan han vara min prins, den han en gång var...... gud va livet vore underbart, för han är en av världens finaste människor.

image219


Frekk du anar inte vad du har.
Jag älskar dig och vill inte att du ska åka i från mig med din man.
Men jag kommer alltid finnas här för dig och han är värld att sattsa på, (fast jag ibland inte tycker om honom ;P) 
Han får dig att må som jag drömmer om att må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0