Lönespec, då är Shårre en glad kvinna

Det finns två dagar i månaden då man känner att fan, det är värt det!! Dagen då lönespecen hamnar i mina händer å dagen då pengarna kommer in på kontot. Tyvärr så bränner jag pengarna jäkligt fort, hur jag lyckas med det är ett mysterium. Det spelar ingen roll hur mycket man tjänar, pengarna är puts väck efter två veckor ändå.

MEN! Jag ska iallafall njuta lite extra på torsdag när pengarna anländer. Ska till Elgiganten eller Siba, WHHAAATevva å köpa nån stekig teknikpryl. Sånt är alltid kul att ha.


'image210
är en

image211

Kommentarer
Postat av: frekka

hahah, du ska köpa et ps3 och koppla ihop det med hans :P

2007-12-19 @ 10:39:05
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0