IM YOUR FRENCH MAID

Nu sitter jag här VAKEN efter att ha blivit väckt av både MRSC och Alladin. Tack för den. Jag kurerar mig med vatten och saftsoppa! Funderar på att laga käk... Mmmmm

Imorn ska jag in å prova gultoppen tillsammans med paljettkjolen. Vi får se hur det blir. annars fåre bli den lila klänningen så man SYYYNS lite för i helvete! Det bästa med lilahets klänningen är att jag eventuellt kan ha stay ups till det!! Hoho, teaser 7000. Imorn inleds nämligen 3 dagar utan sex strejken! Idag är dag 1. Jag e sjuk å ska för första gången på ett par dagar inte slagga med min man. Han kommer bröla om han ser mig klä på mig stay ups under klänningen på nyår! Im evil...



image240
Såhär ska jag se ut när jag städar hemma i framtiden. Mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0