im dying over here!

Trist som helvete är det..
Här sitter jag, skolkandes från den icke obligatoriska undervisningen och ska få lite skola gjord. Senare ska jag iväg till mitt fuskande arbete under kvällen och missa IDOL finalen.. Ta mig till varmare breddgrader

Jag har absolut ingen lust alls att stoppa ut min lilla näsa utaför dörren i hällregnet.. Mitt redan lockiga hår kommer förvandlas till en levande pudel som kommer härja runt där uppe. Tacka vet jag hårnålar.

Tillbaka till idolfinalen... Jag önskar verkligen att Marie får denna seger. Även om hon vid ALLA program börjar gråta när hon sjungt sina låtar tycker jag hon är härlig. Hon har en grym röst som absolut gör sig bra både live och på skiva. Amanda däremot är cool. Hon sjunger lika många falska som icke falska toner i sin Amy Winehouse stämma, vilket på något sätt varje gång juryn inte hör. Båda är bra artister som förtjänar sin plats.. Men..
VIVA MARIE PICASSO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0