flådd räv och retroklänningar

Min enda lediga dag :) Har shoppat, shoppat och shoppat! En pälskrage, två klänningar, ett skärp, 3 nagellack och julklappar :) jag och co 40+ strosa omkring i stan hela dagen , underbart!

Ja vi måste snuska upp bloggen lite! Jag kan berätta att min punani har gått i ide, stakarn har inte fått besök på väldigt länge.
Rakar den i onödan ingen som besöker den.....

Ge mig ett skjut!!!!!!!!!!!

image212


Frekks därimot lär vara helt fucked upp. Typ skavsår... har man inte träffats på typ 2 månader förstår man.
saknar tiderna med min love då fontänorgasmerna flödade!

Kommentarer
Postat av: frekka

"va mer brutal"

2007-12-21 @ 20:45:45
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0