DAGEN DÅ SUSHI BLEV BITTER...?

Cheeeeeeeeer upp honey!! Har du blivit smittad av Den bittra sekten/ skaffat borderline eller vafan är the prob lixxom? "Jag tror jag hamnar i en depression" Av att inte gå ut på 2 dagar?

Min röst har fan hesat till sig ordentligt på ca 30 min och det är min kära mor som har smittat mig!

Ikväll ska jag fanimej va hemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa utan sprit och karln.

Andleningarna till detta chockartade beteende lyder som följer:

1. DET REGNAR
2. ii Jag vill kunna prata och bli frisk inför el año nuevo!!
3. Jag vill inte slösa en potentiell outfit
4. Jag MÅSTE va frisk när min man är i Sweden annars blire no more sliced punani

Peace bro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0