Confessions of love

Jag blir nästan alltid irri, förbannad eller helt tom av att prata med min man. Varför? Vad är felet? Jag är apkär i honom, eller? Jag älskar honom det vet jag. Men förtänar han mig? Han tar hand om mig som ingen annan, ger mig bekräftelse, gör mig lycklig, är rolig, badboy och hittar på grymt roliga äventyr.

Varför blir jag då DEPRIMERAD av honom? Vårt förhållande har vart en bergochdalbana, precis som jag vill ha det. Jag vägrar fastna i ett rutinförhållande, det är min mardröm.

WHY WHY WHY?

Jag tror jag vet själv. Jag är rädd att bli dumpad och tar inte åt mig hans gulliga sida helt och hållet. Däremot tar jag åt mig som FAN av hans svinerier. Patetiskt. Om 4 veckor får vi se vad som är bestämt.

image165
HATA MONOGAMI OCH ANNAT  SOM INTE FUNGERAR OM MAN INTE BOR I ETT KLOSTER ELLER EN GROTTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0