Bitterfittornas förening

Hej alla barn nu blire barnprogram.

Gårdagens utg var succé enligt mig. Det var top notch alltså va. Om man bortser från ett par enstaka detaljer (typ att Shårre gick vilse på okänd gata... eller att bitterfittornas förening så UPPENBART uteslöt oss från sin lilla sekt) En av dudesen på första klubben frågade helt lyriskt "NÄR SES VI IGEN???" efter att jag förklarat att vårt manliga sällskap inte var min pojkvän som han hade trott.

Vi mötte upp MRSC en snabbis. Hennes empati och moderskänslor gick till attack när vi hittade en medvetslös flicka på gatan. Jag å min man lämnade alla åt sina öde å drog till Max för nattens mål mat. Det var nize.

Jag sitter just nu naken och nyss hemkommen från min bitchiga make. Han kan dra. Jag fick åka hem i gårdagens outfit, utsmetat smink, knullrufs och high heels och bli uttittad av diverse kärringar och gubbjävar som förmodligen trodde att jag var på väg till jobbet (Malmskillnadsgatan)



Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0