AJJ

Som vanligt är jag den enda som vaknar tidigt. Sushi, Frekka, å MRSC va ute. Först lekte vi pensionärer sen köade vi typ i 7000 år för att komma in på sämsta placet ever. Närå, men det var crowded å jag blev både stämplad å trampad. Jag fick ASONT å drog hem. Stavkars mig. Jag har nu hittat en blodig SPRICKA i min häl samt början till ett stämpelblåmärke. Skönt.

Nu vet jag inte hur det gick för duon. Eftersom min telefon e spärrad å jag inte har cash på luren kan jag endast skicka sms, men jag får iiinga svar alltså.

Jag träffade Shårres "x" på tuben hem. Han e oskön. Varför träffar jag alltid hennes jävla "x"? Nu var det dock en annan än sist.

EN ANNAN OTAGGFAKTOR KANSKE VAR ATT JAG TRÄFFADE CHEFEN. JAAA, DEN CHEFEN. DEN HELVETISKA SKABB DUMMA CHEFEN. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0